Eugenie Perrin Frost - Modernist

 

Eugenie Perrin Frost - Modernist


Všechny vás zdravím. Tak jsem se konečně odhodlala a mrkla na svůj přesunutý blog.

Teprve se s ním sžívám a je to pěkně výživné. Určitě si s ním časem ještě pohraji, ale prozatím jsem se dopracovala k tomuto.

 Pro svůj první článek jsem si zvolila novou panenku.

Moje nová panenka   je Eugenie. 




Nafotila jsem ji už na začátku léta.. Původně jsem ji chtěla přefotit, ale nakonec to nějak neklaplo.




Tahle tmavá Evža mě okamžitě zaujala.




Mám ji už léta nachystanou ve speciálním outfitu, ale počasí mi nepřálo, tak mi nezbyde, než udělat ze letního focení zimní:-)



Moc se mi líbí její výbava, až na ty šaty.




Jsou naprosto nepraktické a snad se mi nepodařilo nikoho pohoršit. Nicméně jinak nafotit to opravdu nešlo. Jakmile jsem s ní pohnula, tak se opět "vyprsila"....



Kozajdy jsou úžasné a o kabelce ani nemluvím.



Vůbec jsem nepočítala s tím, že si ještě nějakou panenku pořídím, a díky Lenči a Péti mám dvě nové krásky a tuhle jako svůj bonus taky....




Díky Lenči mám Annik, kterou jsem již představila. Snad se mi podaří představit krásku, kterou mám od Péti.




Momentálně se chystám tvořit a hrát si ....



Jen doufám, že letos bude konečně sníh, není nad focenííčko v něm:-)






Tak, vypadá to, že první článek jsem úspěšně zvládla.




Přeji všem krásný zbytek uplakaného úterý a budu se těšit na vaše komentáře:-)





Komentáře

  1. Blani, jsi hvězda. Napsala jsi článek a nepřišla jsi o nervy... 👍 Já se nervnu u každého, takže pak vždycky potřebuju trochu pauzu, abych neskončila v Bohnicích. Já vím, že bych měla být vděčná, že jsem našla někde azyl, ale tvoření článku na blogspotu je vážně o nervy 🤬 Nebo jsem neskutečné kopyto, to je taky možnost 🙈🙉🙊
    Ale k zpět k Evžence. Gratuluji k téhle tmavě krásce. Ona má takovou specifickou malbu, která se nemusí líbit každému, ale mě se líbí 😉 Výbava taky super, nejvíc mě dostává kabelka. A šaty jsou zajímavé 😉 Doufám, že se Ti ji podaří nafotit i v tom náhradním oblečení 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc díky. Já jsem moc ráda, že jsem se pro ni rozhodla, je to přesně panenka pro mě:-) Čoveče, s psaním článku jsem ani problémy neměla, dokonce jsem byla ráda, že mohu hromadně vložit fotky a pak je přehazovat. Docela bojuji s finální podobou blogu, jako takovou. Prozatím to nechám takto a uvidíme, co ještě vymyslím...
      Zřejmě mi nezbude nic jiného, než ji nafotit na sněhu, ale možná, že to bude mít to právné kouzlo nakonec.

      Vymazat
  2. Jsem ráda, ze tu jsi :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tato Eugenia je dost jiná,ale nepřekvapuje mě,že jí u Tebe vidím.Vím,že máš ráda tmavé panenky.Líbí se mi její šaty.Jsem ráda,že nejsem jediná,kdo rok co rok doufá na Vánoce sníh,bohužel zatím marně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tmavé panenky se dobře fotí:-) Já zimu a sním zbožňuji, tak snad se letos dočkáme...

      Vymazat
  4. Blani, jsem moc ráda, že pokračuješ i tady. Evženka je krásná i fotky. Těším se na to, co pro ni vytvoříš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Růženko, sice je tady docela nezvyk, ale snad si co nejdřív zvyknu...

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda, že zase bloguješ, další místo, kde se člověk může potěšit s krásnými panenkami. Tahle je obzvlášť pěkná. Pobavil mě Tvůj popis šatů a vyprsování, asi u IT zapomněli na nějaký ten patentek nebo pár stehů :-), přitom ty šaty s kozajdami vypadají fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Petro, momentálně jsem za panenky moc ráda, člověk se má aspoň doma čím zabavit. Já se snažím panenky prezentovat podle svého oblékaní a někdy mi to hlava nebere, jak to IT udělá, určitě v těchto šatech bych se nikdy promenádovat nechtěla.

      Vymazat
  6. Ďalšia krásna Eugenia do Tvojej zbieročky. Je skvelé, že si nakoniec nejaké nové bábiky k Tebe našli cestu. Niet i na láskavé priateľky. Fotky sú super, ani ja som nebola celkom nadšená z týchto šiat. Vysoké kozačky sú moderné.😃 Tie sa mi páčia. Kočka tiež, pôsobí maximálne sexi.😀
    Teším sa, keď ju pretvoríš na Tvoj "obraz".😊
    Ja som s novým blogom a blogovaním spokojná, je to ľahké, som úplne spokojná, že sa dajú nahrať fotky hromadne, čo je veľké plus. Len ma mrzí, že všetky prenesené fotky po 4 mesiacoch na našich nových blogoch žiaľ zmizli.😥 A treba ich postupne nahrať znova, ale na to nikto nebude mať asi poriadne čas. Najmä ja mám okolo 900 článkov za 10 rokov blogovej práce....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Annik