Annik



Annik Vandale - The Awakening





Hezký den,
vůbec jsem nepočítala s tím, že ubytuji doma nějakou další panenku.


Ovšem díky Leničky (Nauriel) Vám dnes představuji svou novou krásku.



Od Lenči mám hlavičku, neboť si říkala, že tohle je přesně panenka pro mě a darovala mi ji, za což jí jsem neskonale vděčná a pak si všimla, že se prodává na ebay i barevně ladící tělo za dobrý peníz, tak jsem neváhala a chňapla po něm.
Leni, ještě jednou strašně moc děkuji.



Přemýšlela jsem, co pro ni stvořím a napadal mě tento svetýrek.





A protože vypadá jako drsná akční holka, nafotila jsem s ní fotky na skateboardu.






Na některých fotkách má tu pusinu poněkud do modra, ale skutečná barva je ta tmavě fialová.









A to je pro dnešek vše.
Hezký zbytek dne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist