Staronová kráska


Dneska Vám představím krásnou Korinne a to v elegantním i sportovním provedeníMrkající




Tuhle Korinne mám strašně ráda a rozhodla jsem se, že ji udělám nějaký modrý svetřík k jejím očím.



Od Lenči (Nauriel) jsem dostala tyhle nádherné náušnice, kterou jsou opravdu mistrovským dílem.



A ty mne inspirovaly k elegantnímu modro-žlutému kompletu.




A pak přišlo Stelli kolo pro Barbuchy a bylo ve stejné barvě, tak mne napadlo udělat tento outfit ve dvojím provedení, jako elegantní a sportovní...








A to bude pro dnešek vše.
Ještě bych chtěla zmínit, že se snažím komentovat, ale u někoho to prostě nejde, píše mi to, že autor zakázal komentáře atd. Tak doufám, že už vše bude brzy v pořádku.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik