Optika


Hezký večer,
zapojila jsem se na Flickru do tagovky a konečně po těch dlouhých letech vytáhla na světlo svou "Optiku".





Napřed vypadala jinak, pak jsem ji upravila a myslím, že nějaká změna ještě bude.


Vzhledem k tomu, že jsem téměř půlku života musela brýle nosit a v optikách jsem byla pečená vařená, tak vím přesně, co se tam dějeMrkající




Kdo brýle nikdy nenosil, tak aby si nemyslel, že jí chce optička vypíchnout okoSmějící se, pouze potřebuje vycentrovat brýle (nevím odborný název, já tomu tak říkám).




Tak snad se Vám to líbílo a ten blog, je opravdu něco!!!
Nemůžu vkládat fotky hromadně, rubriky nefungují, neboť na nich pracují, je to celé zabržděné...
Škoda mluvit.



Přeji hezký zbytek večera.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik