Jarní Evžení


Hezký jarní podvečer.
Konečně jsem se dokopala a udělala článek. Tyhle fotečky jsou z minulého léta.
A nejde jen o jarní Evžení, ale tak trošku i o loučení....


Určitě jste zaznamenali, že v poslední době moc nekomentuji a nevkládám články a to všechno proto, že už prostě nemám tolik času.
Proto jsem se rozhodla, že svou sbírku poněkud ztenčím. S panenakmi určitě skončit nechci, jen už to "hraní" nebude tolik intenzivní.

Pokud se Vám některá panenka z mé sbírky líbí a měli byste zájem, napište mi prosím a třeba se domluvíme.



Evženky jsou krásné a moc mne inspirovaly a já pro ně připravila tuhle kolekci.
Nicméně mé srdcovky jsou jiné panenky a proto se skoro se všemi tímto článkem loučím.
Tak snad to rozloučení bude stát za toUsmívající se




Jako první se Vám představí krásná Jodi.




Je to dáma každým coulem, proto jsem pro ni vytvořila elegantní model.








Další modelka je Desiré a odvážný letní model.




Úplně bych zapomněla zmínit, že panenky mají krásné šperky od Petry.









A máme tady Avery, která postavičku v sexy tričku měla při focení ham hamUsmívající se


















Penny musí být vždy chic.

















A máme tady uhrančivou Bitty, která prošla již dříve avizovanou menší změnou.









Na těchto fotkách to až tak není vidět, ale má krásné hnědé oči, za které vděčí Lence.




A na závěr se představí naše hvězda Saoirse.








Snad se Vám módní přehlídka líbila.

Pro připomenutí všech model a modelek jsem připravala pro Vás koláž.


Přeji krásný zbytek slunečné neděle.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik