Sister Moguls Agnes a Giselle





Sister Moguls Agnes a Giselle, 2016.




Dneska Vám představím další novoroční přírůstek.




Tyto sestřičky se mi velmi líbily a protože jsem neměla žádnou Giselle, byla jsem rozhodnutá si je objednat.




Slovo dalo slovo a rozhodly jsme se s Lenkou, že se o sestřičky podělíme.




Zde došlo k loučení a vy se na Agnes můžete podívat na Lenčiném blogu.





A tady Vám již představuji svou Jerry.
Když jsem na ni čekala, tak jsem ji upletla tento červený rolák a rozhodla se ji v něm nafotit.





A proč Jerry? Protože mi velmi připomíná slavnou modelku Jerry Hall.




Je to velmi výrazná Giselle a to já tuze ráda.





Nyní si můžete užít fotečky na sněhu.



















































A to je pro dnešek vše.
Doufám, že se Vám obě sestřičky líbily.
Hezký zbytek víkendu.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik