Pozdrav z Aspenu



Přeji krásný a mrazivý večer.
Napřed bych chtěla velmi poděkovat za krásné vánoční přání a dárečky a to
Snad jsem na nikoho nezapomněla a pokud ano, tak se omlouvám.



Předvánoční i vánoční období bylo u nás velmi hektické,
na blog a panenky jsem téměř neměla čas a proto jsem nestihla připravit žádný vánoční článek,což mne velmimrzí, neboť se na něj snad už 3 roky chystám, ale nechtěla jsem jen něco "narychlo" sesmolit a článek ošidit, tak třeba se mi to konečně podaří tento rok.

Dala jsem si předsevzetí, že blogové restíky napravím a jsem tedy zde s novým článkem.








Tyhle tři krásné Luchie si vyrazily na zimní radovánky do AspenuMrkající
Nejsou to žádné troškařky a vybrali si opravdu vyhlášené středisko.





Tady se ty naše krasavice sluní na sluníčko po pořádném sáňkování.

Holky jdou samozřejmě s módou a nemohly proto zůstat pozadu a ohákly se do vyhlášených topíků a kabátku s baretem od Nauriel.






Taylor se nám zahalila do černé a oživila jí barevným kabátkem.



Rowena zvolila svou oblíbenou zelenou.









Be zůstala neutrální v odstínech bílé, černé a šedé.




Po sáňkování holkám vyhládlo, tak se pustili do menší svačinky.





Rowena nám ujíždí na sladkém, tudíž si vzala i zásoby polomáčených do Aspenu



Taylor a Be si smlsly na bagatce.








Po hodování se holky ještě chvíli slunily, ale protože začalo přituhovat,
odebraly se posléze zahřát dovnitř ke krbuUsmívající se

Tímto Vám děkujeme za pozornost a přejeme hezký zbytek večera.
Na závěr maMrkajícílá upoutovka na další článek a můj nový přírůstek.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik