Novoroční přírůstek




FR Agnes Von Weiss - Love, Life and Lace 2016




Hezkou neděli.
Dneska Vám představím svůj novoroční přírůstek.






Tvář Agnes mám velmi ráda, patří k mým oblíbeným a proto jsem této krásce nemohla odolat.





Pojmenovala jsem ji Nensi.




Udělala jsem jí několik fotek v jejich šatech, ale měla jsem veliké nutkání převléci ji do civilu.






Tahle Agnes mi zavání spíš mladistvější tváří Giselle a proto jsem ji nastylizovala do role "mladé studentky".










Oblékla jsem ji super barevný svetýrek, který je od Lenči.





A nyní si můžete prohlédnout další fotečky.









































































Hezký zbytek neděle.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik