Další přírůstek

Hezký večer,
dovolte mi představit můj nový přírůstek:

Fashion Royalty Véronique Perrin Fresh and Delightful, 700 ks 2016




Protože je u nás mrazivé počasí, rozhodla jsem tuhle Verču nafoti v rámci zimních fotek v zimním "ohozu".



Když jsem na ni čekala, tak jsem ji uštrikovala rolák, který na ni čekal a pald jí jak ulitý a kalhoty nafasovala od Jíti.





Tahle Vero se vážně povedla a jsem moc ráda, že jsem ji mohla ubytovat.




Opět u nás řádily mrazy, takže focení bylo náročné, ale co by člověk pro tyhle kočky neudělalMrkající





Snad si fotečky užijete.
















































Přeji hezký zbytek sobotního večera a děkuji za Vaši pozornostUsmívající se




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik