Annis se zapalují lýtka....



Zima, zima tu je, snížek poletuje.......

Vítám Vás v roce 2017 a přeji Vám vše nej, hlavně zdravíčko, štěstí, rodinnou pohodu a vše co si přejete.









Přeji krásný večer.
Ozývám se po delší odmlce.
Pevně věřím, že máte všichni za sebou krásné svátka.
Já jsem se rozhodla uveřejnit fotky, které jsou dva roky staré, ale prima, že momentálně to venku vypadá podobně, tedy aspoň u nás.



Stále si nemohu pomoci, ale tahle Agnes na mne prostě působí spíš jako Giselle, tudíž jsem se rozhodla, že ji navleču do poněkud rošťáckého oufitu.





Bundička je od panenky Steffi Love, kraťásky od Barbie Style a botky od Barbie Juicy Cutoure.
Náušky jsou mé oblíbené a jsou od Lenči.




Předpokládám, že tento modýlek nebude zrovna do třeskuté zimy, ale co by člověk pro trošku frajeřiny neudělal, no ne? Musíte přeci uznat, že jí to moc slušíSmějící se









Tuto zimu jsem objevila úžasné focení ve vysokém sněhu. Panenku stačilo zapíchnout, narafičit do nějaké pózy, nejlépe na hroudu sněhu, abych se pak nemusela plazit po zemiS vyplazeným jazykem, no a pak se cvakalo jedna radost.










Čím více trávím chvilky s touto mladou slečnou, tím více ji mám ráda.















































Tak a pomalu jsme s drkotem zubů dostali až na závěr.Usmívající se
Doufám, že jste si to užili.
Venku máme novou nadílku, tak snad se mi podaří zase něco zvěčnit a doufám, že mi to nebude trvat dva roky, než to uveřejnímS vyplazeným jazykem

Krásný večer.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik