Třetí Lucka do party...



Přeji krásný podzimní sobotní večer.
Dneska se s Vámi podělím o fotečky mého nejnovějšího přírůstku.






Jedná se o panenku:
Fabulous Fields
Luchia Z.
Limited Edition Size: 600

Tato kráska mi učaravala hned v okamžiku, kdy jsem ji spatřila.
Ač jsem neměla v plánu si panenky z této kolekce pořizovat, této jsem prostě neodolala a díky Jitce ji mám doma, takže bych jí chtěla touto cestou ještě jednou moc poděkovat.
Nicméně než u mne skončila, tak to byla vážně kovbojka a Jíťa Vám určitě v pravý čas celou story objasní.


Musím se přiznat, že promo fotky mne naprosto dostaly, avšak když se začaly objevovat první fotky na flickru, tak jsem začala být lehce rozčarována, neboť promo a realita byla opravdu někde jinde, ale říkala jsem si, že se nebudu zbytečně vzrušovat a počkám, až budu třímat tuto krásku ve svých rukou a pak se to rozsekne. V každém případě jsem se moc těšila na její botičky a zde jsem Vám je zvěčnila.







Musím se přiznat, že když tedy panenka konečně dorazila a já ji rozbalila a mohla konečně třímat ve svých rukou, rozčarování se nějak nevytrácelo, pochopila jsem, proč mne její fotky na flickru nenadchly, neboť tam nebyla rozčesána a měla na hlavě z vlasů takovou děsnou helmu, která ji tedy parádně hyzdila.
Rychle jsem se vrhla s helmou skoncovat a najednou jsem koukala, jak se mi panenka mění před očima.




Tak tohle je konečně ta uhrančivá Lucka, na kterou jsem se těšila.




Stejně však musím podotknout, že ty vlasy by mohly býti více zrzi, na promu je má do červena opravdu více. Ale podzimní sluníčko jí je krásně nasvítilo, takže focení jsem si opravdu velmi užila. Protože mám panenku už nějakou chvíli doma, tak jsem ráda, že jsem si počkala na to správné "světlo", které naštěstí dneska nastalo.




Focení jsem si opravdu užila, jen zatím nemám pro ni to pravé jméno, takže pokud mne netrkne, než dokončím článek, zůstane prostě zatím jenom "panenka".



Tuhle tvář mám velmi ráda a myslím, že krásně zapadne mezi své sestřičky, které na ni doma čekaly.
Určitě časem spáchám nějaké jejich hromadné focení. Jak jsou každá diametrálně odlišná, tak to bude velká výzva.



















A nyní se již s Vámi rozloučím.
Zároveň se chci zmínit, že jsem si vědoma, jak v poslední době zanedbávám ostatní blogy a ten svůj především, nicméně člověk míní, Pánbůh mění a já jsem zase zpátky v pracovním procesu, ač jsem s tím absolutně nepočítala, tak se mi naskytla šance, které se neodmítá a naštěstí jde o práci na zkrácený úvazek, takže pomaličku jsem se aklimatizovala a určitě co nevidět své restíky napravím.

Krásný zbytek víkendu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik