Fashion Week by Nauriel&Jitacopi III.


Přeji krásný den.
Dneska spojím dvě věci dohromady, představím Vám svou novou panenku v úžasných kalhotech od Jitky a po kosmetickém zásahu od Lenky. Když už máme ten módní týden by Nauriel&JitacopMrkající

Panenka přicestovala takto přemalovaná, viz foto výše.




Její původní podoba.

Jedná se o Fashion Royalty Luchia Z Addicted, vyadané v edici 1200 kusů z roku 2007.



Panenku mám doma již skoro rok.
S Lenčinou pomocí jsem se dostala k jejímu kýženému vzhledu, který jsem měla v plánu a zde je výsledek.





Sehnala jsem ji nové tělíčko a pak jsem pořád uvažovala, v čem ji představím.






Nakonec jsem snad to pravé ořechové pro ni našla.




Tyty kalhoty od Jitky mám hrozně ráda a byly tou správnou tečkou na doladění tohoto outfitu.
Šperky jsem pro ni vybrala od Petry.























Moc díky za pozornost.
Snad se Vám moje Louise líbí.
Pěkný zbytek dne a zítra se zase budu těšitMrkající


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik