Ty jsi má, levandulová....



Hezký den.

Dneska jsem si pro Vás připravila článek s vůní levandule.




První fotečka je poněkud zavádějící, ale nyní se již dostáváme k našemu tématu.




Tento rok mi krásně vyketly levandule, tak jsem se rozhodla je nafotit.
Tedy krásně v rámci mých zahradnických možnostiMrkající



Do levandulového království jsem vzala Charlie.
Oblékla jsem si jí jeden z mých prvních pokusů o kapucový zavinovák.




Doufám, že to tentokrát nespletu a nezaměním šperky. Tyto by měly být od Lenči a jestli ne, tak budou od Petry.





























Levnadule se Charlie tak zalíbila, že nelenila a mazala si do květinářství jednu koupit.




Zde ji máme hezky v detailu, myslím pidi levnaduli.
( Dostala jsem ji do Mary a moc jí za to děkuji)




A odpočívání na lavičce už bylo dost.
Jde se dál.

Krásný zbytek dne.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik