Módní týden by Blanule VI.



Hezký sobotní večer,
dnešní módní show bude na téma "malinová Sherri".




Doma jsem měla perlovku v tomto úžasném malinovém odstínu a věděla jsem, že tahle barvička sekne Sherri, tak jsem svetýrek pletla přímo pro tuto madam.





Už delší čas se mi moc líbil tento typ svetříku, který má mezi copánky ažury, zkusila jsem ho před rokem uplést a vyšlo to.



K svetříku dostala kalhoty od fešky Bestie, náušky jsou od Lenči. Kabelka je od Barbie Top Model Milan.







Sherri je vážně šťabajzna, takže ani nevím, co více ještě k fotkám psát, přeji Vám tedy pěknou podívanou.












































A to je pro dnešek vše...

Přejeme krásný zbytek dne.

A zítra se těšíme na poslední článek v rámci módního týdneMrkající


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik