Loren


Krásný večer přeji.
Dneska Vám představím úžasnou panenku, kterou mám díky Katce.

Mám ji doma již nějaký ten pátek, původně jsem měla v plánu představit svůj narozennový dárek, který ovšem bohužel do mých narozenin dorazit nestihne, a proto jsem se rozhodla uveřejnit článek s mou krásnou Loren.




Již dříve jsem se zmínila, že kouzlu tváře Natalia Fatale podléhám stále více a více a toto je podle mne jedna z nej Natálek a jsem proto hrozně ráda, že ji mám a tímto moc děkuji Katce, že jsem jí mohla ubytovat.
U Katky dostaly nové NuFace tělíčko. Já ji doma přetělila na nové FR2 tělo, přeci jen, ať je to to pořádná ženskáUsmívající se




Stylizovala jsem tuto krásku do podoby uhrančivé intelektuláky.
Tak snad se Vám bude líbit.



Jméno dostala podle Sophie Loren, něčím mi tuto ikonu italského filmu velmi připomíná.
Sophií je všude jak máku a jméno Loren se mi moc líbí, tak ho nafasovala a bastaMrkající


































Moc děkuji za pozornost.
Příště z naší intošky trošku uděláme focení na téma "Loren má ráda divočinu".

Přeji hezký zbytek tropického večera.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik