J'Adore La Fête Elyse Jolie



Hezký večer,
dneska Vám představím svůj nejnovější přírůstek.






Fashion Royalty J'Adore La Fête Elyse Jolie.



Na tuto krásku jsem se velmi těšila, protože mám tvář Elise opravdu moc ráda.
A panenka mne určitě nezklamala.
Dorazila v parádním kufříku s opravdu rozsáhlou výbavou.





Již od shlédnutí proma jsem byla paf z toho super kostýmku.
Proto jsem také panenku převlákla z večerní róby do šmrncovního kostýmku a výsledek si můžete prohlédnout níže.
















































































Nyní pro ni ještě musím vymyslet jméno a příště už ji nafocním s novým účesem a outfitem na míru.
Přeji krásný zbytek večera.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik