Dvojče Blair



Přeji krásný, téměř tropický den.
Dnes Vám představím svůj nový přírůstek.
Tak kdopak se nám to skrývá ve stínu?






Takto jsem tedy zdokumentovala příchod mých dvojčat.





Jejich oficiální název je Never Ordinery Lilith and Eden.
Nádherný představovací článek těchto dvojčat si můžete prohlédnout u Lenči.



Tady jsem udělala pár foteček jejích výbavy.




Abych se přiznala, tak tuto tvář dvakrát nemusím, nicméně tento giftset mne okamžitě zaujal. Toto jsou opravdu velmi nezvyklá dvojčata, nehledě na jejich úžasné oblečení, botky a doplňky.
Bylo mi jasné, že do nich půjdu určitě.





A tady Vám již představuji tmavovlasné dvojče, které dostalo jméno Blair.





Panenky mne zaujaly hned na promu a moc jsem se těšila, jak budou opravdu vypadat a vůbec mne nezklamaly. Byla jsem rozhodnuta nechat si obě.
Nicméně člověk míní, ten nahoře mění.





Naskytla se mi možnost pořídit si jednu úplně jinou panenku.
Musela jsem se tedy rozhodnout a jednu z dvojčat pustit dál do světa.




Už je Vám asi jasné, že šla pryč blondýnka.
Obě krásky jsou super, ale přeci jen, mám radši výrazné panenky a tmavovlásky především, proto padl los na "temné" dvojče.




A nyní se už pojďme věnovat Blair.





Vypustila jsem toto čertisko na naši zahradu a pak už jsem nestíhala cvakat:-)








Pobíhaní po louce Blair poněkud zmohlo....




Musela si tedy odskačit, kam chodí i královny samy.
Takže všichni pozor, u nás máme kouzelné budky, nejsou to obyčejné budky, jsou to k......:-):-):-)










Ještě, že na ty svoje holky tak myslím a mohou si odskočit i při skotačení v divoké přírodě:-)










No, Blair jsem v rámci dalšího focení převlékla, což po návštěvě naší kouzelné budky vypadá poněkud zajímavě, nicméně nebuďte podezíraví, žádná nehoda se Blair nestala, jen se chtěla předvést v tunice, kterou jsem jí umotala na míru.

























A pomalu se s Vámi loučíme.
Příště Vám tedy představím náhradní dvojče, snad nebude Blair moc prskat:-)
Hezký zbytek dne.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik