Květinové radovánky - IV. část


Hezký den,
zvesela pokračuji v našem květnovém kytičkování.
Dnes se Vám představí "nová" Sigrid.












Poprosila jsem minulý rok zkrášlovací kliniku Nauriel o pomoc.
Tahle kočka se mi moc líbila, ovšem na můj v kus jí chybělo trochu šmrncu, tak jsem si ji kapánek vylepšila.
Její originální podoba je také super, o tom žádná, nicméně já mám ráda spíš výraznější panenky, proto jsem se takto rozhodla.




Lenčiny ručičky jsou opravdu zlaté a já byla z proměny nadšena a jsem jí moc vděčná.
Tohle je konečně moje holka.





Musím se přiznat, že mi nyní velmi připomíná herečku Laru Flynn Boyle, především v období její největší slávy, kdy hrála v seriálu Twin Peaks.



Umotala jsem ji tenkrát narychlo tento svetřík a šlo se fotit.





Opět se jedná o fotky z minulého roku.






















Do focení jsem také zařadila věcičky od mých milých přátel.
Tato úžasná kabela je od Ivky.
















A tato parádní příručka (nezbytná pro každého uvědomělého občana EUMrkající) od Petry.









A v neposlední řadě na mém blogu již profláklá kuchařka od Mary.




A to bude pro dnešek vše.
Snad jste si to také užili.

Přeji krásný zbytek dne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik