Květinové radovánky - II. část


Hezký den.
Kytičkování nám pokračuje a dneska se Vám představí v hlavní roli hyacinty.







Fotky vznikly opět minulý rok na jaře.
Má zahrádka se pomaličku rozšiřuje tak jsem se rozhodla, že jim společnost bude dělat u hyacintů Sáva.




Díky Ivance mám doma další várku nových přízí a tahle je právě "svině klouzavá", ale jak je v origu klubíčku, tak se s ní pracuje mnohem líp.
Rozhodla jsem se, že zkusím takový jiný druh svetříku,který jsem už dlouho nedělala.





Nedalo mi to a fotla jsem jí i s okrasným česnekem.




Na hyacintí procházku jsem Sávě dala výše zmiňovaní svetřík, k němu kalhoty od Jíti, kabelka a botky jsou FR Natalie Fatelé Ready to Dare, šperky od Barbie Pop Life.





Tady je Sáva nafocená ještě před návštěvou kadeřníka.











Jsem moc ráda, že mi hyacinty vykvetly i tento rok, ale to někdy příště.










Snad jste si tuto malou procházku užili.
Děkujeme za pozornost , krásný zbytek dne a brzy se zase potkáme u kytiček....


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik