Květinové radovánky - I.část


Přeji krásný den.
Máme tady květen a protože mám v archívu hodně kytičkových fotek,
a to i z minulého roku, rozhodla jsem se je v rámci květinkového měsíce postupně představit.






Minulý rok jsem byla nadšená, že mi vykvetly tulipány, neboť to byl můj první zahradnický počin.
Už jsem je představila v článku s Belle.
Tulipánky vydržely dlouho a já je minulý rok ještě stihla nafotit i s Nick.




Díky Ivance jsem doma mohla ubytovat tento obleček od DG a jsem jí za to nesmírně vděčná.







Hned jsem ho oblékla Nick a pustila se do focení.



U focení nám asistoval náš Lucas, tak jsem ho také cvakla.














Nick je rozená modelka a focení nám šlo pěkně od ruky.






























































Snad se Vám tulipány, Nick a Lucas líbili.
Již brzy Vás čeká pokračování...

Přeji hezký zbytek dne.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik