Vlasy medové, oči ledové....


Hezký večer,
dneska Vám naservíruji hned trio panenek.



Tyto fotečky jsou rok staré, pěkně se mi nahromadily restíky.
Tak je pomalu házím do éteruMrkající




Jako první je tady Petty.
Tato krásná Vikuška nakonec zůstala v mé sbírce, dostala FR2 tělíčko a mám z ní velikou radost.




Na tomto blogu se představuje poprvé, nicméně pevně věřím, že ne naposled!
















Další "medová" kráska je Bitty.





Také je na tomto blogu poprvé, a v této podobě u mne zřejmě naposled.
Nicméně nějaké "staré"fotečky ještě mám, tak Vám ji jistě ještě naservíruji.
Pak Vás již bude čekat překvápkoS vyplazeným jazykem













A jako poslední je moje krásná Dasha.



Jojo, toto je pro mne paní "Božská" a chtěla bych více panenek s touto tváří, jen nejsem ochotna platit nesmyslné astronomické ceny za tyto panenky, tak čekám, kdy nám další Dashu IT vyrobí!




A jsme na konci.
Všechny svetříky jsou "made by Blanule".
Tyto hromadné kolekce mne moc baví, tak určitě zase něco na příště umotám.

Pěkný zbytek neděle a start do nového týdne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik