Jaro klepe, tedy spíš buší na vrátka...



Hezký večer, dočkali jsme se téměř letního víkendu,
proto jsme nelenily a s Avery pro Vás něco nafotily.







Avery má na sobě úžasný topík od Lenči,
původně ho měla na sobě k uvedení Belle, ale přeci jen, zrzky v zelené fotím pořád,
tak nakonec dostala přednost Avery.





Minule jsem tuto panenku prezentovala jako paní Madam,
jakmile jsem ji rozpustila vlasy, tak jsem zůstala ohromena, jak najednou prokoukla a jako by téměř mávnutím kouzelného proutku omládla:-)




Vzala jsem to jako výzvu a rozhodla jsem se udělat květinkové fotečky s "květinkovou dívenkou".
(Zahrada kvést teprve začíná, tak označení "květinkové" berte prosím s rezervouMrkající)



Tak nyní posuďte, jak to dopadlo.







































































Přeji krásný zbytek večera,
a zase někdy příště:-)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik