Další "evžení"...



Přeji krásnou slunečnou a téměř letní sotobu:-)




Ani nevím, jak začít.
Zřejmě tím, že mám doma nový přírůstek do své sbírky a mám z ní náramnou, opravdu náramnou radost.
Ač je to k nevíře, je to Eugenia Perrin - Point of Departure 2011.




Dorazila ve žlutém kompletu, který má ve své výbavě a modrých botičkách, taktéž z její výbavy.
Doma jsem ji hned přetělila a protože kaťata má malá, tak její oblečko nafotím na jiné panence.




Připravila jsem si pro ni dva svetříky a doladila pak zbytek.
Jedna verze je taková ležérní a druhá je prudce elegantní:-)




Tahle kráska dostala jméno Saoirse.





Již delší čas jsem na ni se zalíbením na Flicrku koukala.
Naprosto jsem netušila, že se mi ji podaří doma ubytovat.



Zřejmě tomu osud chtěl a já nyní skáču dva metry dvacet radostí!





A k oblečení, tento komplet je ten ležérnější.
Inspirovala jsem se jejím líčením.
Saoirse nafasaovala mé oblíbené riflíky, které jsou do Jitky a já je pak kapánek "vylepšila"Usmívající se
Zbytek je výroba IT, až na náušky, ty jsou od Péti.



A zde je druhé oblečko.
Kalhoty jsou opět z dílny Jitacopi.
Náušky také z klenotnictví MadameRouge a pozor, této dámy jsou opravdu hodny, neboť jsou to krystaly Swarovski.




Čekala jsem na to správné počasí, abych tuto krásku mohla nafotit.






Nakonec jsem se dočkala a mohu se s Vámi o svou novou radost podělit.





































Tak a to by bylo pro dnešek všechno.
Přeji krásný víkend.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik