Vánoční dárek



Přeji hezký večer,
dneska Vám představím svůj druhý vánoční dárek.








Time and Again Adele , Cinematic Convention Doll 2015






Tahle kráska se mi líbila okamžitě, jakmile jsem ji zmerčila na promu.





Zkusila jsem to s ní a vyšlo to.






Moc jsem se na ní těšila, byla jsem zvědavá, jaká bude realita.





No a realita, to byla paráda, měla jsem z ní velikou radost.




Moje první Aduš a pro mne to je asi jedna z nej Adélek vůbec. Nicméně ony vesměs všechny Adélky mají to své kouzloMrkající





Byla jsem mile překvapena, že její oblečení je složeno ze dvou kousků, sáčka a sukně.
Již se těším, až je bude kombinovat do dalších outfitů.




Velmi mne ohromily její oči, mají zajímavou barvu, je to něco mezi zelenou a modrou, záleží, co jí člověk obleče a podle toho se jí pak oči zabarví.




















Moc jsem si přála nafotit ji na sněhu.
Vypadalo, že zůstane jen u mého zbožného přání.




Naštěstí se počasí trošku umoudřilo a sněhové nadílky jsme se dočkali, takže se mi ji již podařilo nafotit i na tom kýženém sněhu.













Momentálně se tedy rozloučíme a již se můžete těšit na tuto kočku v zimních outfitu na sněhuUsmívající se

Tak zatím......


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik