Holly

Hezký večer,
dneska se kapánek vrátíme v čase.







Tyto fotečky jsou z minulého roku, sněhu tady bylo docela dost a i dlouho se držel, tak jsem fotila "do zásoby".
Článek jsem sice měla připravené už minulou zimu, ale do éteru se dostal až dnes.


A nyni si Vám dovoluji představit Holly.
Tato panenka mi od začátku nesmírně připomíná postavu ze seriálu True Blood a tou je Holly Cleary, kterou hrála herečka Lauren Bowles. Jedná se o nevlastní sestru herečky Julie Louis-Dreyfus.
Jméno Holly se mi k ní hodí více, než Lauren, tak ho nafasovala.



V minulém článku jste měli možnost vidět tuhle krásku v jejím původním outfitu a také elegantním účesu, který již vzal za své.





Dnes Vás budu ještě chvíli napínat a Holly se Vám představí s baretem od Ivanky na hlavě.




Kalhoty jsou od Jitky, náušky od Lenči .
Zbytek oblečení je z Barbie sady Tim Gunn a košile od Barbie Sinatra. Kabelu jsem zabavila Gretě.



Měla jsem tak nějak potřebu tuhle panenku trošku "zdrsnět", no, jak to tak čtu, tak tohle asi nebude ten nejtrefnější výraz, ale určitě mi rozumíte, co tím chci říci.
Chtěla jsem jí prost dodat trošku ráznosti a šmrncu.





Napadla mne kombinace bílé a černé, k tomu závěje sněhu a nápad byl tu.





U focení jsem si představovala, že Holly je prostě taková ta správná a rázná šéfka, která zrovna frčí na veledůležité jednání , táhne s sebou kupu lejster ( proto ta veliká kabela)Mrkající
A již nyní, v rámci cesty na místo činu, připravuje ve své brilantní mysli strategii, jak jednání povede.














Netuším, zda to tam vidíte taky, ale já zcela evidentněS vyplazeným jazykem
Je to prostě ženská na svém místě a klame svým milým vzhledem.













































A jak to všechno dopadlo, tak to zase někdy příště.










Pro dnešek by to tedy bylo vše.
Mějte se všichni dle svých nejlepších představ a příště na viděnou....


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik