A máme po vánocích....


Přejeme krásnou neděli,
pevně věříme, že jste všichni prožili krásné svátky,
a pomalu se chystáte na finále letošního roku.
Úvodem Vám posílám fotečku mých ratolestí s úžasnými sloníky, které dostali od Šárky.
Ještě jednou Šáři moc děkujeme!!!!!






A konečně mám pár chvilek pro sebe, tak se mohu podělit o můj panenkovský vánoční dárek.
Vlastně to byly dárky dva...






Jako první se Vám představí FR Ayumi N. - First Blush, 600 ks 2015.







Tato kráska mne zaujala již od prvního spatření.
Dokonce mi ani nevadí její světlá pusa a to je co říciMrkající




Poslední čtvrtletí tohoto roku byl jeden velký zmatek a mumraj, takže jsem se ani nesnažila aktivně panenky nakupovat.
Počkala jsem si na klubovou loterii a ejhle, evidentně mi byla souzenaMrkající




Když jsem ji vybalila, tak jsem na ni s úžasem koukala, protože jsem čekala hodně, ale toto určitě ne.




Ač na první pohled je to taková nevinná kráska, třímá v ní prostě něco, co se určitě časem na fotkách objeví.
Tohle já na panenkách miluji.



Sice venku máme téměř jaroKřičící, je tam přeci jen dost chladno,
přehodila jsem ji tedy přes tyto odvážné šaty bolerko.











Poté jsme se vrhly na focení.




Rozhodla jsem se zkusit i něco nového a využila nové fotící místo a efekty.












Fotila jsem zase po delší době, tak jsem si to opravdu vychutnala.




















































Doufám, že Vy také.
Těm, kteří musí zítra do práce přeji, aby jim to rychlel uteklo.
Ostatním, kteří mají volno (stejně jako já) přeji , ať si ho moc užijí a dle svých představ zrelaxují.

Krásný zbytek neděle.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik