Exotická šťabajzna


Přeji krásný večer,
po dlouhé době se zase ozývám:-).









Stálým návštěvníkům mého blogu jistě neuniklo, že jsem se po mateřských dovolených opět zapojila do pracovního procesu a celý zavedený rytmus se mi totálně zbortil, tudíž nestíhám vůbec nic, nicméně se pomalu začíná blýskat na lepší časy a začínám se pomalu aklimatizovat.
Dneska jsem si konečně vyšetřila chvíli času a rozhodla se představit svou staronovou kočku, která se mnou již nějaký ten pátek sdílí stejný domov




Je to slečinka z loňského Convention, tak mi přišlo příznačné ji nyní představit.
Jedná se o Ayumi Jolt CI 2014, 500ks.





Tahle kráska se mi vždy líbila, jen neměla to správné tělíčko a evidentně mi byla souzena. Naskytla se mi možnost sehnat pro ni mé oblíbené FR2 tělíčko a nyní mám tedy možnost Vám představit svou Josie.





Tahle kočka mne vážně překvapila a jsem ráda, že jsem to s ní zkusila.
Nad jménem jsem opravdu dlouho dumala a nakonec to přišlo jako blesk z čistého nebe.
Chtěla jsem něco exotického, ale přitom "normálního". Pak jsem si vzpomněla na Josie z mého oblíbeného seriálu (chystá se jeho remake, tak jsem napnutá jak kšandyS vyplazeným jazykem) Twin Peaks, a bylo vymalováno.





Na focení tato kráska nafasovala jeden ze svetříků z podzimní kolekce ( tu jsem začala dělat v létě a momentálně s ní parádně stagnujiKřičící).





Hrozně dlouho jsem toužila pořídit holkám pořádná bagančata, a díky Jitu se mi je nakonce podařilo získat a tímto ji moc ještě jednou děkuji.



Šperky jsou tentokrát z dílny fámózní MademeRouge.











Tahle kočka má prostě za ušima, takže focení bylo jeden velký flám.































Moc se mi líbí její zelené oči kočičí a celkově si myslím, že tohle je prostě panenka s velkým "P".
Příště se ji pokusím hodit zase do jiné polohy, tak doufám, že se Vám dneska i příště bude líbit.

Pro dnešek se s Vámi loučíme.
Přejem krásný zbytek neděle a začátek nového týdne.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik