Námořnická trojka


Pěkný večer.
Dneska to na Vás vybalí má vysněná trojka.










Konečně se mi podařilo ubytovat všechny tři kočky, jak už víte.
Věděla jsem, že je budu chtít nafotit všechny tři, chvíli jsem dumala, na jaké téma toto focení bude a nakonec jsem udělala tři "námořnické" svetříky.
























První modelka je Taylor.




Její svetřík je opravdu "echt" námořnický.





Šperky jsou Lenči a myslím, že jsou naprosto ideální pro spáchání těchto námořnických fotek.




Riflíky jsou od Jíťi.













Další modelkou je Chanté.




Svetřík sám o sobě není vyloženě námořnický, ale dohromady s bílými riflíky od Barbie Basics, si myslím, že to jistý punc námořničiny dostalo.

























A poslední modelkou je Lexie.






Její model jste již viděli, znova Vám ho tedy připomenu.




Kalhoty jsou opět od Jitu a svetřík jsem dělala Lexi na míru.













Tak a nyní můžou holky vyrazit na courání pro promenádě.
Přeji krásný víkend a doufám, že jste si jarní fotečky v rámci začátku podzimu užili:-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik