Dožínky jsou tady....


Krásný večer,
o tomto víkendu se u nás konají dožínky. Od mala je mám hrozně ráda, zřejmě proto, že jsem měla být "dožínkové" dítě, ale já jsem se na tento svět prorvala kapánek dřív a stihla jsem to ještě na poslední srpnovou neděli.
Jsem holt stvoření netrpělivéMrkající





Ale dost o mé maličkosti, dneska je tady za hvězdu Sherri.




Zachytila jsem ji při generálce Spanilé Jízdy Traktorů, která je součástí našich dožínek.




Sherri je totiž náš hlavní agrární technik (tedy aspoň v rámci tohoto článkuMrkající).





A neříkejte, že není zrozena k řízení traktoru!





Za chvíli se půjde zdobit traktor, pro čtenáře dožínek neznalých, jde o akt, kdy se nazdobí traktory, případně kombajny,prostě zemědělské stroje, které pak s velkou pompou vyjedou na spanilou jízdu vesnicí.










Nějak to těm organizátorům trvá.











Tak nám ty chvíle čekání Sherri zpříjemní pózováním.
















Panečku, nějak jim to trvá, asi se jich už pro tuto chvíli nedočkáme.




Tak to už radši zabalíme.
Moc děkujeme za pozornost.

(Abych věci uvedla na pravou míru, tak musím napráskat svého synátora, který je u focení můj pomocník, a když jsem mu navrhla focení s traktorem, tak nadšeně přivýkl a měl to privilegium, že si směl vybrat na focení určitou panenku a vybral si Sherri, evidentně bude mít dobrý vkusS vyplazeným jazykem. výsledek naší spolupráci jste měli tu čest v tomto článku vidět).






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik