A hajdy do práce!



vítám Vás u mého nového blogového příspěvku, který se paradoxně odehrává po ránu, nicméně tématicky odpovídá mému momentální rozpoležení, neboť se za pár dní opět zapojím po šesti letech do pracovního procesu.
Nevidím to tedy jinak, než že do toho je třeba zapojit i své panenky, tak hurááá na toMrkající



A než naše milá Desiré vyrazila do práce, tak se odehrávalo toto....










Tak a máme tady ráno, raníčko a co nás obudí, jedině kafíčkoMrkající




Tak co tady máme, co si dneska ráno dáme??????







Volí oko se nám smaží a párečky hezky škvaří:-)














Ano, ano, zlozvyk tuze velký máme, a u jídla si "čitáme".



Nyní si zelený čajíček dáme a bohužel i telefonické vyrušení máme!


Heprikypapriky, to jsou nám věci, dneska to zajímavý den bude, snadu to na jedničku zvládnu všude!





Nyní již vymachlená jsem a mohu vyrazit mezi lidi ven!





Mlsný kocour, holt já jsem, sladkoviny cpu do kabelky jenUsmívající se



A vůbec, žádné cukrbliky,
cukr energii dodává,
takže žádné cavyky....









Tak , mám nejvyšší čas vyrazit.
Dneska to bude určitě velice nabitý den a určitě Vás "narvu" do programu a uvidíme se.
Nyní se s Vámi loučím s přáním pěkného dne (samozřejmě následujícho) a pěkného večera (dnešníhoS vyplazeným jazykem).





Na závěr si dovoluji malý dovětek autoraMrkající
Jelikož ankety mám moc ráda a dlouho jsem již žádnou neuveřejnila, tak jsem využila tohoto článku a budu moc ráda, pokud si zapojíte do tipování a budete hlasovat, kdeže se nám tato panička řítí do práce:-)
Pěkný večer.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik