Rina


Všechny zdravím.

Dneska Vám představuji svůj úžasný narozeninový dárek.
Přišel s mírným předstihem, tudíž jsem si ho mohla hezky vymazleně připravitSmějící se









NuFace Without You Erin IFDC 2015 ,500ks.

Musím se dobrovolně přiznat, že tahle kráska se mi líbila od první chvíle, kdy jsem zmerčila její promo, nicméně stejně jako její další dvě kolegyně z této kolekce, což samo o sobě bylo něco, neboť z dané trojice je mojí oblíbenou tváří pouze GiselleMrkající
Když se naskytla možnost pokusit se o ni, tak jsem neváhala a ono to vyšlo, což mi bylo jasným impulsem, že tohle je ta pravá Erin pro mne.

Také se blížily mé narozeniny, takže bylo jasné, jaký bude můj letošní dárek, hezky jsem si "skásla" manžela a nyní Vám ji mohu představit v tomto článku.S vyplazeným jazykem

Z její výbavy se mi od začátku neuvěřitelně líbil její veliký prsten a botky.









Tak a nyní to již na Vás vybalí živočišná Rina.




Podle proma a fotek, které záhy zaplavily flickr, jsem si myslela, že má mnohem tmavší vlasy, modré oči a červenou pusinu.




No nic, po otevření krabice na mne vykoukla tato brunetka s filajovými očičkami a tmavě růžovo-fialkovou pusinkou, velmi podobnou jako lak na nehtech ( přeci jen, fotečky stále zkreslují).



Vůbec mi to ale nevadilo, aspoň jsem měla správné narozeninové překvápko.



A aby bylo jasno, Rina je veliká čertice, takže si pojďme její řádění hezky užít.








































































Přejeme krásný den a zase někdy příštěMrkající


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik