Krásné šaty z Polska...


Přeji krásný večer.
Dnešní procházka bude s Lenutou.



Před časem mne oslovila Ola, která je z Polska, zda bych ji nepomohla u nás koupit panenku, která u nich není k mání.
Vzhledem k tomu, že bydlím u hranic s Polskem, tak to nebyl vůbec velký problém a byla jsem moc ráda, že jsem Ole pomohla její vysněnou panenku získat.




U předávky panenky jsem dostala od Oly dva úžasné dárečky, a moc jí za ně děkuji. Jedním byly tyto šatičky, které Ola uháčkovala a druhý úžasná bonboška, kterou mi ovšem celou snědla moje rodinka, hlavní je, že jim chutnaloMrkajícíUsmívající seV každém případě za oboje hrozně moc děkuji.




Šatičky mám již doma nějaký čas a pořád jsem nevěděla, komu že je obleču. Napřed jsem měla v plánu nějakou opálenou krásku, ale nakonec mne to trklo. Tyto úžasné elegantní bílé šaty jsou jako stvořené pro mou Lenutu, nejen že má ten správný výraz, ale její účes mé rozhodnutí stvrdil, ještě nafasovala klobouk a šlo se na procházku.





Nedalo mi to a musela jsem Lenutu fotnout i u naší nové hortenzie, tedy v jarní době focení nová ještě bylaMrkající




Následně jsem se už držela hezky bílé....




Lenutu focení hrozně bavilo, tak to rozpálila na plné "perdy".















Nakonec šel i klobouk dolů, což se jí ze začátku moc nelíbilo, neboť jsem jí nedala slunečňáky a na tohle není naše madam zvyklá.
Nicméně ji nezbývalo, než stisknout zuby a vydržet to!




















Děkujeme za pozornost, šatičky od Oly jsou naprosto úžasné a snad se Vám v nich Lenuta líbila aspoň z poloviny jako mněSmějící se Ještě jednou Ole moc děkuji a Vám přeji krásný večer.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik