Moje nová černá láska



Přeji krásný večer,
dnešní tropický den mi donesl jedno úžasné osvěžující překvapeníMrkající



Přicestovaly ke mně dvě úžasné krásky, pro které jsem měla být jen pouhou přestupnou stanicí, nicméně došlo k menší změně...





Jedna z krásek už dál neměla šanci pokračovat a přestupní stanice se jí stala novým domovem..
Touto vyvolenou je ITBE Dania Zarr Flawless Impact 2015. 325 ks.




Tuto kočku jsem hned od začátku viděla jinak, než v bílých šatičkách.





Dostala ode mne jako dárek na přivítanou tyto etno šatičky a šlo se fotit.





Nebudu zakrývat, že tato kráska byla u mne od začátku favoritkou mezi letními ITBE.



V žádném případě jsem však netušila, že ve skutečnosti to bude takto uhrančivá kráska.




Její osud byl tímto prostě zpečetěn a mohu Vám tedy představit svou novou členku mé hrací party a to Emmalyn.





Mé prvotní obavy z toho, že pro tuto hvězdu nenajdu to správné jméno, byly záhy zažehnány.
Inspirovala mne jedna svéhlavá , chytrúčká a mladá kočka( samozřejmě dvounohá) jménem EmmaMrkající, nejen to, že má stejné parádní kudrny, má i ten správný "drajf", který ve své Em vidím taktéžS vyplazeným jazykem



Takže problém se jménem byl rychle vyřešen.






Po etapách jsem si dnešní den užívala focením.


























































Sumasumárum , nebo-li, podtrženo, sečteno - tahle exotická kráska skvěle podtrhla atmosféru posledních tropických dní.
Snad se Vám líbí aspoň ze čtvrtiny tak, jako se líbí mně.Mrkající
Její jméno bylo rychle vyřešeno, nyní ještě pořešíme tělíčko a můžete se na ni těšit na mém druhém bloguSmějící se

Krásný zbytek večera.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik