Že by žluté šupiny?:-)




Hezký večer, jak jsem slíbila, tak také plním a pokračuji ve svém "žloutkování"Mrkající












Pomalu se nám blíží prázdniny a já se chystám na menší dovolenku, poté nás čeká také již tradiční dovolená "na maltě", takže bude asi celé léto veselo.

Dneska jsem se rozhodla vložit své poslední dílko, je to trošku paradox, když mám galerii plnou mnohem starších fotek, ale tyto šatičky mi daly vážně zabrat, pořád to vypadalo, že to bude nepodarek a nakonec jsem to nějak vymyslela a z výsledku jsem byla nadšená, tak jsem se rozhodla to hned "těpnout" na blog.





Jak jsem již výše předeslala, blíží se nám hektický čas prázdnin .
Tyhle šatičky mi přijdou vyloženě jako letní, ba dovolím si dokonce tvrdit, že jsou prázdninově plážová záležitostSmějící se







Tento model Vám předvádí Donica, je z kordonetky, kterou jsem dostala od Ivanky, stejně tak jako tuto úžasnou kabelku. Náušky jsou od Lenči. Brýlky jsou od IT a botky taktéž.


















Zde detaily šatů.





V poslední době jsem si oblíbila zavazování za krkem, takže mám doma už několik modelů s podobným řešením.




Základní torzo šatů je upleteno a zbytek jsem "naháčkovala" jak já říkám. Cokoli samostatně uháčkovat naprosto nezvládám, ale když mi dáte něco, co mám obháčkovat, tak to mi docela jde.





Ze začátku to vypadalo tedy nechvalně, ale nakonec to dostalo formu, kterou jsem vlastně měla "v hlavě".






Pak už jen stačilo najít tu pravou modelku a počkat, až vysvitne sluníčko.









Škoda jen, že za kameny nám nešumí oceán, to by opravdu evokovalo dojem mořské panny, tedy aspoň troškuMrkající
Ještě by to chtělo nějaký modro/zelený model, ale to jsem celá já, udělám si šupiny ze žlutéS vyplazeným jazykem




Co dodat na závěr?
Přeji všem krásné léto, prázdniny, dovolenou.
Těším se na Vaše sluncem prozářené článkyMrkající

Loučím se s Vámi s naším keřem, který vítá u branky návštěvníky. Nedalo mi to a musela jsem ho vyfotit, tento rok je totiž obzvláště vypečenýUsmívající se
Hezký zbytek večera.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik