Poslední "Vysněná"...




Hezké odpoledne, je tomu již nějaký ten pátek, kdy se mi splnil můj sen a povedlo se mi doplnit poslední panenku z mé
"svaté trojice"Mrkající











Nyní Vám tedy mohu představit tuto úžasnou hvězdu.
A tou není nikdoo jiný, než FR2 Tatyana Alexandrova Noveau Regime 2012, 400 ks.





Je to naprosto neuvěřitelné, ale podařilo se mi pořídit celou mou vysněnou trojku.



Tato kráska přicecestovala s origo náušnicemi, náramkem a šatičkami, které si můžete prohlédnou zde.
Kdyby byla opravdu kompletní, tak ji ve všem nafotim, ale takto jsem se rozhodla zvolit pro ni jiný outift.










Oblečení v podobném stylu jsem připravila i pro její kolegyně ze "Spring trojky", takže momentálně se podrobněji nerozepisuji, více se dozvíte až v článku o této trojce.






Dlouho jsem přemýšlela, jak tuhle kočku pojmenuji, napřed měla být Tatyana, pak Tanya, ale pořád to nebylo ono. Až mne nakopla ta "Alexandrovna" a najednou to bylo to pravé ořechové.





Představuje se Vám Lexie.



















Krásný zbytek dne.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik