Šel zahradník do zahrady s motykou, s motykou....


Všechny Vás vitám a dovoluji si představit svůj první zahradnický počinMrkající, tedy pevně věřím, že pro zkušené zahradníky to nebude spíše zločinS vyplazeným jazykem








Je tomu pár dní, kdy můj synátor nadšen přiletěl domů, že prý mi konečně ty tulipány vykvetly a jsou prý fialové:-)
Abyste byli v obraze, on je měl totiž na starost a od jejich zasazení je " hlídal", aby jim nikdo "neublížil". Ani nevíte, jak jsem se pobavila, když tak jednou z jara náš pětiletý syn prokázal, že do naší svérazné rodiny naprosto zapadne. Toník si hrál opodál tulipánů a Stelluša tam kolem nich řádila, načež má drahá polovička pojala o naší dceru strach, neboť v její blízkosti byl jakýsi kámen, takže skočil do "zakázané zóny". Toník se na svého otce naprosto nechápavě podíval a pravil : "A to Ti jako vůbec nevadí, že šlapeš mamce na tulipány?"
No nic, u nás je prostě veselo.




Ale abych to moc neobkecávala, Ti z Vás, kteří mne lépe znají, tak ví, že já "hrabat se v hlíně" hrozně nerada, vždy obdivuji cizí zahrádky, ale sama jsem se prostě do ničeho nemohla donutit. Co by ale člověk neudělal pro své panenky, aby je měl kde fotit, no ne? Odhodlala jsem se a na konci léta koupila v IKEA cibulky tulipánů, sám je vybíral Toník a proto mne i pobavilo, když mi zvěstoval novinu, že jsou fialové, když jsem samozřejmě s fialovou počítala, ale na to on už dočista zapomněl.




Takže, nechala jsem si od ostatních poradit a tulipány na podzim zasadila a čekala, co se bude dít.




A světe div se, ony opravdy vyrostly a vykvetly.





A tady Vám představuji svou první zahradnickou vlaštovku.





Naštěstí jsem se toho dne zmátořila a šla rychle kvítka nafotit, protože jsem se obávala, aby nepřišel zase nějaký sníh, sice jsem ještě nebyla úplně fit, ale pohled na tulipánky mi dodal energii. Původně jsem měla v plánu je nafotit s někým úplně jiný, ovšem Bella byla kompletně oblečená, tak jsem papla ji.
Abych to vysvětlila, tyto fotky jsou již skoro měsíc staré....









Belle jsem vystrojla do mého svetříku, sukýnky ze setu Barbie Tim Gunn, tašky ze setu Barbie Basics, botky si půjčila od Grety.












Výše jsem již zmiňovala, že tyto fotky jsou poněkud staršího data.
Vzhledem k okolnostem se stala věc nevídaná a já jsem si zřídila svou vlastní květinovou zahrádku a to myslím opravdu ofiko zahrádku!!!!!










Snad se mi podaří co nejdříve pořídt fotečky jarních kvítků, než dočista odkvetou, tak mi držte palce, ovšem předem hlásím, že je to zase takový první pokus o pořízení květeny v mém podání, tak opravdu nečekejte nic ohromujícíhoMrkající

















Krásný zbytek večera.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik