"Zelené peklo"



Přeji krásný večer.






Po týdnu dešťů u nás konečně vysvitlo sluníčko.
Protože mne zlobilo rameno, nemohla jsem nějaký čas motat a už mi to opravdu chybělo. Nicméně tento týden už jsem něco umotat zkusila.
A nyní se dostáváme k podstatě názvu článku.





Je mi ctí Vám představit výsledek mého martíria, které jsem nazvala Zelené peklo.
Díky Ivanky se u mne ocitla tato zvláštní příze, kterou mám ve více barvách. Zkusila jsem z ní už něco uplést a dopadlo to vždy docela dobře.
To bych ale nebyla já, abych nezačala špekulovat.





Pustila jsem se do zeleného svetříku, který měl vypadat úplně jinak, ale v průběhu díla jsem zjistila, že z této příze prostě některé počiny nejsou možné, takže jsem pak musela napravovat a vymýšlet, jak to jinak udělat. Když jsem už asi po páté něco vyparávala a dokonce i nastřihla očka, měla jsem všeho plné brýle a byla jsem na sebe řádně naštvaná.





Nakonec jsem se pokusila zachránit co se dá a Daphné Vám může tento svetřík odprezentovat.





Využila jsem kytičky ze své i mamčiny zahrádky, aspoň zde vidíte, jak se činím v oblasti zahradničení.





Na focení Daphné dostala již výše zmiňované Zelené peklo, riflíky od Jitu, šperky od Lenči a kabelku od FR Natalie Fatalé Sweet Victory.





U tohoto svetříku jsem se poučila a je mi nyní jasné, že z této příze mohu plésti pouze "zlatou klasiku" a nic nového nemá smysl zkoušet.





Ale řekla jsem, že když už klasiku, tak pořádně, takže momentálně pracuji na šatičkách, tak držte palce, ať můj pekelný seriál nepokračuje!










Ohledně této příze mi bylo hned jasné, že výtvor Vám odprezentuje Daphné, neboť tato barva jí jde nádherně k očím.





Využili jsme odpoledního sluníčka a jsem ráda, že jsem stihla i pár fotek s naším odkvétajícím šeříkem.
























Hezký zbytek večera a začátek víkendu.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik