Fialky a petrklíče, co přát si více:-)



Ač to s tím jarem vypadá pofiderně, přeci jen, pár opravdu jarních dní tady bylo....











Přejeme hezký večer a dneska se Vám představí v hlavní roli Frida.





Již před časem moje máti dovezla velikou krabici plnou vln a přízí, já jsem se na to hezky vrhla a ty "nejtenčejší" příze si na drzovku uzurpla. Některé ani nebyly namotány do klubíčka, tak jsem měla menší bojovku, ale naštěstí jsem to zvládla dneska Vám mohu představit první vlaštovku.



Tohle filajkovéMrkající tríčo jsem motala Fridě na tělo, neboť mi přišlo, že jí tahle barvička bude určitě moc slušet. Botky dostala od Dolly Forever Barbie a sukni má od FR Natalie Fatelé Elusive Creature, náušnice jsou ze šperkařství Nauriel.





Z této příze, nebo co to vlastně je, jsem naprosto nadšena, je to takový trošku umělý chemlon, který je velmi elastický.
Pletení vyžaduje více ostražitosti, je to časově náročnější ( proto také prvotina je tohle pidi tríčo, neboť jsem se s materiálem napřed musela skamarádit), ovšem výsledek tedy stojí za to! Chtěla jsem Vám nafoti i tričko mimo panenku, ale nějak jsem to nestihla, bohužel. Ono je opravdu miniaturní, ale je velmi elastické, takže když ho obléknu panence, tak se krásně na její postavě "vyrýsuje"Mrkající Snad si vzpomenu příště.






A jak již název článku předjímá, fotila jsem hlavně u jarních květinek, na které jsem netrpělivě čekala a chtěla vychytat tu krásně sytou barvu fialek, což se mi doufám podařilo.

















Moc děkuji za pozornost a přeji krásný zbytek večera.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik