Dina v gala



Hezký večer, pro dnešek jsem se opravdu vyfikla!








Přicestovala jsem stylově a vyrazila na fotící procházku.








Šperky a šatičky jsou od jedné fešky a pro Vás jsou takovou malou hádankou, jsem zvědavá, zda uhodnote, která je jejich právoplatnou majitelkouMrkajícíUsmívající se








Focení probíhalo z brzkého jara.










































Fotečky jsem vložila na přání jedné skvělé sběratelky, tak doufám, že si tuhle krásku užila a ostatní návštěvníci takéMrkající


Dina nám tedy stylově odfrčela...

V nejbližším termínu se pokusím Vám všem odpovědět na Vaše úžasné komentíky a tímto se také omlouvám, že mi to tak dlouho trvá , ale v poslední době se toho u nás hodně událo, nicméně věřím, že nyní se už vše vrátí do starých kolejí!Nerozhodný


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik