"Bezhlavý rytíř"



Vážení a milí přátelé, i toto se může stát, věřte miNerozhodný





Victoire Roux Prêt à Partir 2014, 600ks




Viktorky jako takové mám hrozně ráda a moc jsem se na tuto krásku těšila, neboť mi přišla opravdu krásná a její výbava a oblečení parádní.




Nicméně mne po vytažení z krabice čekalo toto nemilé překvapení.
Okamžitě jsem kontaktovala IT a reklamovala panenku. Naštěstí šlo vše jako po másle a za nějaký čas mi pro ni dorazilo nové tělíčko.





Zde jsem nafotila detail její kabelky.



A také původního účesu.









Nyní si již pojďme představit slečnu Petronelu, které ale říkám Petty.




Fotky vznikly koncem minulého léta.














Velmi se mi líbí ten její klobouček a myslím, že jí vážně slušíMrkající
















Jak jsem již při uvedení jejího proma psala, ona mi přijde jako vystřižená z detektivky od Agathy Christie. Při focení jsem měla pocit, že se každou chvíli zjeví Hercules PoirotSmějící se



















Bohužel jsme se ho nedočkaly, tak třeba někdy příště....



















Přejeme krásný večer......






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik