Jodi



Vítám Vás u dalšího článku, dneska poznáme jednu slečnu, jejíž přezdívka je "Studený Čumák".Mrkající










Eugenia Perrin Frost Could-Shoulder 2015 500ks

"Tak konečně se dostala na řadu i "moje maličkost".




Bystrý čtenář určitě již ví, že jsem "ta kámoška" od Sherri.




Sice moc nechápu, proč jsem nebyla představana jako první já, ale co už....











Tak ještě povinný detail na botky a šaty a jedeme dál!








Ano, bohužel, já jsem ušetřena nebyla a na focení jsem pokrývku hlavy nafasovala. Nicméně má drahá přítelkyně Sherry posléze taky, tak až tak moc smutnit nemusímS vyplazeným jazykem A hlavně :



já baretky tuze ráda.




Oblečení mi bylo vybráno, nejsem taková frfla jako Sherri, aby bylo jasnoMrkající




A také moje náušnice zůstaly naprosto v pořádku, čím to tak asi bude?S vyplazeným jazykem




Asi bych se měla konečně představit, jmenuji se Jodi.




Ve Vašich končinách, je to ekvivalent pro Jitku, prý jsem jedné hrozně podobná.Mrkající A určitě ji všichní znáte!




Ač jsem z rodu Eugenií, nepatřím zrovna mezi ty nejoblíbenější, ovšem mé nové bytné jsem se líbila od začátku, a nyní nevím, zda to není špatné znameníMlčícíMrkající



Již poprvé jak mne na nějaké fotce spatřila, padla jsem jí do oka.

A nakonec jsem si k ní cestu našla.






Což mne docela těší, neboť naše milá zlatá Sherri v plánu vůbec nebyla a osobně si myslím, že se k tomuto výletu do ČR jenom tak nachomejtla (poznámka autora - jedná se o čistou dedukci naší Jodi, tak ji v tom necháme...).





Na focení jsem dostala topík a bundičku od Barbie Barcelony, riflíky již určitě znáte, je to dílo spolupráce Jitky a Blanky. Jitka dodala tmavě modré riflíky a Blanka si pohrála se Savem a pemzou:-).




Baretek je od Ivči a je náš opravdu velmi oblíbený.












Věcičky se mi moc líbily a focení jsem si užila, to doufám všichni vidíte!






A protože mám pocit, že tady někdo taky potřebuje přispět svou špetkou do mlýny, předávám slovo a pro dnešek se s Vámi loučím."




Slovo si tedy přebírám já, pevně věřím, že Vás Jodi zaujala a snad se i líbila.
V poslední době zjišťuji, že začínám přicházet na chuť i panenkám, které bych asi tak před rokem ubytovat určitě nechtěla. Zřejmě jsem "dorostla" do nových možností, kdy se na panenku divám už tak nějak jinak.
Paradoxně mám nyní doma již čtyři panenky s tváří Eugenia, což je pro mne velmi překvapivé zjištění, neboť tato tvář nepatří mezi mé nej. Což tedy znamená, že je přímo nevyhledávám, ale když se stane, že mne zaujme, tak pak je vymalováno. Také mám zatím tři krásky s tváří Agnes a to jsem tuto tvář považovala za vyloženě děsnou.
Je to zajímavé, ale i zde se mi potvrdilo pravidlo, že říkat slovo "nikdy", se prostě nevyplácí.







Zde musím dodat ještě malý dovětek, tento článek jsem přípravovala již pře několik měsíci, tudíž se zastoupení tváří v mé sbírce opět změnilo a tvář Eugenia se o prvenství již dělíUsmívající se

A to bude pro dnešek vše.

Hezky jsem se tady retrospektivně rozbitvala, momentálně žádná další velké nákupy panenek neplánuji, nicméně pokud už do toho skočím rovnýma nohama, může to být klidně zase nová Evža, tak to pouze hlásím, ať pak nejste moc překvapeniMrkajícíUsmívající se

Hezký den přeji všem!



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik