Ježíšek byl mooooc hodný:-)




24. 12. 2014


Dneska je první jarní den, jakožto milovnice vánoc a zimy musím přepnout na "nouzový režim".
Nezbývá mi, než se náležitě rozloučit s Paní Zimou, takže hurá na to....





Již to bude druhý rok, kdy mi Ježíšek naděluje pod stromeček krásné panenkyMrkající



Elise Jolie Most Wanted 2011




Má slabost pro tvář Elise je určitě známá a já jsem měla nesmírnou radost, že jsem pod stromečkem mohla najít takový super dáreček v rámci této panenky.









Šperky a šatičky jsou opravdu parádní a zde je namístě použít termín LUXUSNÍ.





























Botičky jsou nádherné a krásné propracované a co mne velmi překvapilo, tak její podvazkový pás a punčochy, to jsem opravdu netušila, že má takovouto skvělou výbavu.



















Zde jsou šatičky poněkud přesvícené bleskem, ale jejich barva je opravdu nádherná, ačkoli se jedná již o velkou róbu, moc se mi líbí a to je co říciMrkající




A konečně jsem vzala Else vyvětrat na světlo.








Přemýšlela jsem, jak tuto panenku pojmenovat a nakonec dostala toto jméno. Else je vlastně obměna jména Elise, takže zase taková změna to pro ni nebyla.







Využila jsem hned prvního sněhového poprašku, který se u nás pár dnů po Štědrém dni objevil.















Else není žádná cimprlína a focení v mrazu hrdě zvládla.











Dle mého názoru je to jedna z jemnějších Elise, ale stále má v sobě dost té "Jolienadutosti", kterou mám tak ráda.
















Její účes se mi moc líbí a určitě ho ještě nějaký ten pátek na hlavě míti bude.




Ještě jednou děkuji Ježíškovi a také Vám za pozornost.
Přeji Vám krásný první jarní den a nezbývá mi, než dodat, že se již nyní těším, na další zimuMrkající




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik