Donica v kožuchu



Jaro nám pomalu ťuká na vrátka, nezbývá nám, než se rozloučit s Paní Zimou....







Haha, to jsem napsala minulý týden, kdy jsem článek nechystala,!
Než jsem ho stačila dodělat, tak se nám zmiňovaná Paní Zima opět ozvala, dokonce jsme začátkem týdne tady měli i sněhový poprašek, nicméně nyní nám tady už třetí den mrholí, je sychravo a hnusně vlezlo, škoda psa vyhnat ven!

Zdokumentovala jsem Vám zde, jak to u nás v lednu a únoru vypadalo.

Ačkoli to vypadalo, že se tuto zimu sněhové nadílky zřejmě nedočkáme, nakonec to přeci jen vyšlo a u nás napadlo opravdu "hafo" sněhuMrkající
Nedalo se svítit, popadla jsem pár panenek a šla je zvěčnit v zimní nadílce.




Dneska Vám představím Donicu. Některé holky jste už na sněhu viděli a další ještě uvidíte. Měla jsem strach, že sníh nevydrží, tak jsem fotila jak diváMrkající




Donica to rozbalila opravdu ve velkém stylu.



Dostala kožich od Barbie Kimory Lee Simmons, kozačky a opasek jsou od Barbie Topmodel Nikki, šaty od Barbie Basics, náušky jsou z klenotnictví Nauriel.











Nejsem jediná, která v poslední době nestíhá, pořád mám někde samé restíky, ale nedá se svítit, rozpůlit se nemohu a ani natáhnout den na 48 hodin. Snažím se to vzládat jak se dá. Nejhorší je, že když mám zrovna chvilku volna, tak papnu více holek a svištím na plac a právě v období "velkého sněhu", jsem jich (těch volných chvilek) měla docela dost, neboť stačilo vzít panenku, foťák, naše písklata a vyrazili jsme na zahradu. Dětičky se radovaly ze sněhu a já opodál mohla cvakat jak divá.





Udělala jsem takovou hromadu fotek svých panenek, že naprosto netuším, kdy to stihnu zpracovat a vložit na blog a posléze udělat články!
Všichni dobře víme, jak DEBILNĚ se fotky na blog vkládají, velmi bych uvítala nějakou inovaci, kde by to šlo vložit hromadně! A určitě nejsem jediná.




Kdyby se tohle vyřešilo, článek bych měla hotový natotata a bylo by!
Tak se s tím člověk lopotí, ach jo.




Tak jsem si postěžovala a jedeme dál...





Donice to ve sněhových závějích náramně slušelo, nemyslíte?






















Pomalu se s Vámi loučím.
Mám před sebou ještě kupu restíků, musím Vám představit svůj oficiální vánoční dárek, řádění některých panenek na sněhu, dále pak nové přírůstky a spoustu nových svetříků, které jsem po večerech uštrikovala. Mít totiž nemocné děti, je hrůza, však to všechny víme, ale zase na druhou stranu, nemusí člověk druhý den brzy vstávat a vodit je do školky, takže může po večerech koukat na svoje oblíbené seriály a u toho motat a motat a motat....

Krásný zbytek víkendu.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik