"Lizetka"



Dneska mám tu čest představit Vám tuhle nádhernou dámu.





FR Mademoiselle Jolie Ombres Poétique 2014





Tato krásná panenka přicestovala se svou dvojnicí k Lence, u které si ji můžete prohlédnout v jejím originálním outfitu.

Jakmile jsem se rozhodla si tuto kočku pořídit, tak jsem uvažovala, jaké ji dám jméno. V její výbavě je také úžasné spodní prádlo a když jsem ho viděla, tak se mi okamžitě vybavil film Tankový prapor a nedostupná Lizetka, kterou Danny Smiřický "šmíroval" ve spodním prádlo a okamžitě mi bylo jasné, že to bude LizzieMrkající.




Původně jsem ji chtěla nafotit v něčem úplně jiném, ale protože je tady pořád dostatek sněhu, tak jsem se rozhodla trošku zaexperimentovat a udělat z ní tak trošku Sněhovou královnu.




Dostala šaty od Charlie, kožíšek od Dynamitky, moje oblíbené sněhule a náušnice od Lenči.





















Těsně před focením jsem shodila pár velikých rampouchů, aby nespadly na mé malé ratolesti a jeden byl opravdu veliký a měl zajímavý tvar, tak jsem zkusila udělat i pár rampouchových fotek.










Byla jsem moc zvědavá, jak to dopadne a nakonec jsem z nich byla opravdu paf a nyní se s Vámi o ně podělím.
















































































A máme tady závěr.
Mám z Lizzie velikou radost a již nyní přemýšlím, co do budoucna spolu záse spácháme.
Tímto se s Vámi loučíme a přejeme krásnou neděli.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik