Dasha



Přeji krásnou sobotu, dnes je svátek všech zamilovaných.
Nejsem příznivcem "amerických" svátků, takový to velký humbuk pro nic za nic v obležení srdíček, to není nic pro mě, ovšem tento den přeci jen má svůj význam a všichni určitě známe povídání o knězi, který potajnu oddával zamilované, takže proč si v daný den neužít v přítomnosti milované osoby a pokud jsme již s touto osobou oddání ( a třeba taky tajněMrkající) o to větší důvod si to dneska užít!



A nyní vysvětlím to mé průvodní povídání.
Všechny panenky, které mám, mám ráda a je mi ctí je doma vlastnit, ale přeci jen, když se mi podaří ubytovat panenku, po které již delší čas pokukuji a vypadá to s ubytováním bledě, tak v okamžiku, kdy ji konečně třímám v rukou, zaplaví mne takový pocit euforie, že mám hned potřebu se o ni podělit s ostatními blogery. Nejinak tomu bylo v případě této krásné panenky. Měla jsem stochutí ji hodit na blog hned v den kdy dorazila, nicméně jsem počkala dva dny na tento sváteční den, neboť tahle panenka si to zaslouží.





A konečně se dostáváme k samotné panence.

Dasha Always Polished 425ks, 2010.


A nyní zpátky k úvodu, asi nejsem sama z těch, které panenkám propadly, a na každý svátek či narozeniny touží po dárku v podobě panenky. Minulý rok jsem svou drahou polovičku opravdu prudila a lpěla snad na každém svátku, od Valentýna, přes MDŽ až po Den matek a vždy jsem vyslovila přání, že chci panenku. Tento rok jsem už zmoudřela a dárky v rámci panenky jsem omezila na narozeniny a vánoce.
Nicméně jenom díky pochopení svého manžela jsem si mohla sama za sebe pořídit tuhle krásku a ke všemu mi přišla dva dny před "Valentýnem", tudíž jsem se ji rozhodla uveřejnit tento den a vzdát tímto hold všem "zamilovaným"MrkajícíUsmívající se




A máme ji zde v celé své kráse, toto je první Dasha a proto jí jméno i zůstane.





Ukořistila jsem ji v úžasném stavu, původních šatičkách, včetně jejich krásných náramků.





Na focení dostala šperky od Lenči, které se mi k šatičkám moc líbily.




Mým velkým snem je mít jednou všechny FR2, které byly vydány do roku 2012. Jako slibný začátek se mi jeví to, že mám úplně první FR2 - DashuMrkající Nyní ještě ten zbytek.











Čekala jsem od panenky všechno, ale skutečnost to naprosto předčila.




Toto je přesně typ panenky, které je mi nejbližší a určitě spolu budeme spolupracovat velmi často.




Nedalo mi to a musela jsem jít panenku okamžitě vyfotit.



Stalo se tak 12.2. 2015.






A ano, neklame Vás zrak, máme zde skoro celý týden slunečno a stále velikou kupu sněhu, ačkoli nám pomaličku přes den taje, v noci mrzne, tak to nejde tak rychle.
Za což jsem ráda, protože jsem ji na sněhu nafotit určitě chtěla.





Zde jsem se pokusila detailněji nafotit její úžasné šaty.







































A co k ní závěrem dodat, že prostě miluji její medové vlasy, zelené oči a "přezíravý výraz".

Přeji krásnou Valentýnskou sobotu a také zbytek víkendu.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik