Nejhorší Sherrina noční můra se vyplnila...


Krásný večer přeji, tak konečně jsme se dočkali pořádné sněhové nadílky, takže Sherri nafasovala hučku na hlavu a šmárovala si to s čumákem do sněhu:-):-):-)













Docela jsem se bála, že nám sníh nevydrží, takže jsem ji už nafotila před časem, když začalo sněžit, jen nám chybělo sluníčko.












Ovšem dneska v noci nám tedy nachumelilo parádně.





Tak jsme se na to vrhly znovu.





Už když jsem Sherri čekala, tak jsem pro ni uštrikovala čepici a šálu, neboť jsem měla v plánu nafotit ji v jejich fialových šatech, bílém kožíšku a sněhulích.










Konečně nám vylezlo i sluníčko a já mohla nafotit Sherri na naší zahradě.





Moc nadšená z toho nebyla, ale nakonec byli se snížkem kamarádi.

















Takže dost řecí, hezky si užijte zimní scenérii:-)




























































Přeji krásný zbytek večera a zase někdy na viděnou....



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik