Fialka z Kanady



Tak jasně, u mne to už začíná být klasika, panenka kterou "nepotřebuji" mít doma, tak u mne zaručeně najde bydlení:-)





Přeji hezký večer a dovoluji si Vám představit tuto krásku:

Vanessa Perrin Sheer Sensuality 350Ks 2014.





"Fajn, tak si s dovolením beru slovo! Milí a vážení přátelé v České Republice, jmenuji se Sherri a jsem ráda, že Vás poznávám.





Přicestovala jsem k Vám "kompletní" s veškerou svou původní výbavou.





Tady si můžete prohlédnout mé krásné šaty a torzo šperků.




Docela jsem rozhořčena, ale má nová bytná mi zničla jednu z náušnic, prý se mi ji snažila narvat do ucha, no zřejmě ve spaní, nebude ona nějaká divná, napadá mne to slovo na "u" ,když se mi evidentně ve spánku snažila nacpat mé krásné náučnice do uší , nicméně budu doufat, že to byl jen takový nějaký malý úlet z její strany!




Botičky mi naštěstí nezničla, opravdu jsem se obávala, že při její šikovnosti i ony přijdou k úhoně!



Naštěstí jsem se velmi uklidnila, protože jsem zjistila, že její drahá polovička je na lepení "ekšpert"(napráskal mi to její synátor, že to prý není poprvé, co tatíček v rámci náušnic zasahuje:-)), takže snad mi mou krásnou náušnici dá do pořádku.
Jakmile jsem se hodila do klidu a přestala depčit, tak jsem se vrhla do šatny, kterou máme my holky k dispozici....





A tady se mi tedy zlepšila chuť, chvíli jsem sice zmatěně koukala na outfit, který mi byl nachystán, naštěstí tady nemáte sníh a já ho byla ušetřena, ačkoli se upřímně obávám, že jestli se zima navrátí, to ho jistě stejně budu muset prezentovat:-(




Nyní jsem se nedala zviklat a vybrala jsem si to, co se mi líbí a v čem se Vám chci představit, určitě chápet, že v těchto nicotných šatičkách do této zimy přeci nemohu jíti!





Tak mne tady máte v plné parádě !








Ještě, že mám takový přehled a sama mohu nahlásit co mám na sobě, kdybych musela volat tu Blanku, tak určitě mi nasadí něco na hlavu, jak ona to ráda, tak to děkuji pěkně!





Kabátek je pro mne původu neznámého, jen vím, že mu Blanka změnila knoflíky, botky jsou od mé nové spolubydlící Sávy a brýle vlastně taky, kabelka je od Barbie Milan, živůtek od Barbie Marisy Pretty Young Thing. Sukně je od FR Vanessy Out Sass.





Tyhle úžasné ametystové šperky jsou z klenotnictví Nauriel, evidentně dělané na míru, tento kšeft si mne prý velmi považuje a především díky němu jsem už dneska na place, asi se tam budu muset jet podívat osobněMrkající









No nic, zřejmě se mi tady bude líbit!









A aby toho nebylo málo, měla jsem dopřáno takového luxusu, že jsem cestovala s kámoškouMrkající






Také jste už na ni zvědaví?
No, jen jestli jí ta naše vypečená paní domácí zase něco nevymamlasí!





Krásný večer a už se zase těším na naše další setkání, doufám, že to nebude dle mého nejhoršího scénáře, s kučkou na hlavě a s čumákem ve sněhu!Mrkající


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik