A stejně je zima prima!!!!!



Vítám Vás u zimních hrátekMrkající









Jako první se dostavila Sáva.




Svetýrek má pletený přímo na tělo, baretek je od Ivanky a využívám ho docela často, neboť je prostě parádní, riflíky už tady taky párkrát byly, přišly mi od Jíťi, byly tmavé a já jsem si s nimi kapánek pohrála, zesvětlila a udělala do nich dírkySmějící se Sněhule jsem od panenky Steffi Love.




Že jí to sluší, no ne?




A tady nám už sviští Aimeé.



Baretek je opět od Ivky, rolák samozřejmě pleten téhle kočce na míru. Kalhoty jsou od Barbie Katniss a sněhule od Barbie Juicy Couture.






A konečně nám na scénu přisvištěla i Frida.





Roláček opět na míru, baret jsem koupila na MMB, kamaše jsou od FR Jordan Bionica, botky od DG Holland a dostala jsem se od Ivky.




Sáňky jsou z Kiku.






Holky nám hezky zapózovaly spolu.





















A už je to přestalo bavit, tak šup na sáně a hurá na svah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Fotky byly foceny již v minulém roce, ale nyní tady máme ještě větší nadílku, tak jsem zvědavá, jak dlouho to vydrží!
Krásný zbytek večera.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik