Šelma Donica



Donica je prostě kus, o tom přeci žádnáMrkající









S některými kolegyněmi panenkářkami jsem již před časem polemizovaly, že je věčná škoda, když IT nevyužila exotickou Adele v rámci Urban Safari podle našich představ.
Z nějakého nepochopitelného důvodu dostala zelené večerní šaty a přitom je nabíledni, jaké potenciál tahle černá kráska v rámci Safari tématu máNerozhodný



Docela mne to nakoplo a nafotila jsem svou černou gazelu Donicu v rámci Safari.




Nafasovala oblečení od Natalie Elusive Creature, jen kalhoty jsou od Barbie Katniss a botky ze sady IT botek, jedny již byly představeny na Daphné.









Již při focení mi bylo jasné, že zpracovávání fotek bude žůžo, výsledný efekt mne nadchl a doufám, že i VásMrkající







Tahle kráska je pro exotiku jako stvořená.












Tahle kabelka je naprosto boží! Že jo ŠáriMrkající















Když vidím tenhle veliký klobouk, tak mám tendenci vřísknout "Olé", ač je to z jiného soudku, nemohu si prostě pomociUsmívající se




















Děkujeme za pozornost.
Krásný den.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik