A zase ten podzim....


Další várka fotek s podzimní módou, inspirovala mne soutěž od Terky, takže jsem oblékla Desiré a hupsly jsme na toMrkající








Pustila jsem se do menšího experimentu, jsem v rámci barev a stylů docela konzerva, takže vznik tohoto barevného outfitu byl docela svízelný.



Mohli jste už vidět v podzimním modelu Daphné, kde jsem se držela klasiky, chvíli jsem kokotevala s myšlenkou, že Desiré nafotím v podobných podzimních barvách, ale nakonec jsem sama sebe překecela, že Desiré snese i takové menší "jaro" v rámci podzimu.




Snad se Vám to bude líbit, já jsem byla nakonec spokojena a slíbila jsem si, že se do takových "divočin" budu muset pouštět častěji.



Desiré má na sobě sako od Vanessy Out Sass, tuniku od Barbie Top Model, riflíky z dílny Jitacopi/Blanka, botky od Esty. Čepici od Ivky a šperky od Lenči.
















Desiré to rozjela s velkou parádou.




















Tak, a pro dnešek bylo již podzimu dost.
Krásný den.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dasha a kopretiny

Eugenie Perrin Frost - Modernist

Annik